کد خبر: ۸۷۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید: ۱۶۳
کریم یاوری بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه خود به مازندران، از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد.

بازرس ویژه وزیر کار در مازندران: وزارت کار از تولید و صیانت از حیات بنگاههای اقتصادی حمایت می کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ، کریم یاوری در این بازدید که کامران اصغری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران و جمعی از اعضای هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز حضور داشتند، گفت:همکاری و همراهی کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید با کمیسیون های کارگری در استان ها می تواند نقش بسزایی در حل و فصل مشکلات تولید کنندگان و کارگران ایفا می کند.
بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی به عنوان مجری قانون کار همواره حمایت خود را از کار،تولید و صیانت از حیات بنگاه های اقتصادی و توسعه اشتغال داشته و خواهد داشت.
لازم به ذکر است: حضور در جلسه شورای معاونین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران و جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران از دیگر برنامه های سفر یکروزه کریم یاوری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: