کد خبر: ۸۷۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۷
افراد حقیقی تا ظهر امروز ۷۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام فولاد میارکه اصفهان بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ حقیقی‌ها با بازار آشتی کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ امروز حقیقی‌ها حدود هزار و ۵۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۴هزار و ۹۶۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۹۰درصد یعنی ۱۳هزار و ۴۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۰درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «استخراج کانه‌های فلزی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «هتل و رستوران» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «فملی» و «کاما» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «شبندر»، «وپارس» و «دی» معطوف بود.

 

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۱۳۴میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی پالایش نفت بندر عباس با برتری ۴۳میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۱۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۶۴نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و  ۸۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۲۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی

تغییر مالکیت صنایع

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: