کد خبر: ۸۷۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۱۸۱
وزیر خارجه ایران با تاکید بر اینکه آمریکا باید منطقه را ترک کند، درباره طالبان یادآور شد که در قوانین کشورمان هنوز طالبان را از گروه‌های تروریستی خارج نکرده‌ایم.

ظریف: ایران هنوز طالبان را از لیست گروه‌های تروریستی خارج نکرده است/ فاطمیون می‌توانند به دولت افغانستان کمک کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با «طلوع نیوز»  درباره اینکه بعد از ترور قاسم سلیمانی ایران گفته است، آمریکا باید از منطقه خارج شود، گفت: ما همیشه این را گفتیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تعریف خود از طالبان اظهار داشت: در قوانین کشورمان هنوز طالبان را از گروه‌های تروریستی خارج نکرده‌ایم.

وزیر خارجه ایران همچنین درباره حضور افغان‌هایی که در محور مقاومت در سوریه حضور پیدا کردند، خاطر نشان کرد: اینها بهترین نیروهایی هستند که اگر دولت افغانستان تمایل داشته باشند می‌تواند به دولت کمک کنند.

 مصاحبه کامل وزیر خارجه ایران با «طلوع نیوز» دوشنبه یک دی‌ماه ساعت ۹ شب به وقت محلی افغانستان و ساعت ۱۰ به وقت ایران پخش خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: