کد خبر: ۸۷۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۳۷۵
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اظهار نظر مجری یکی از برنامه های صدا و سیما درباره تاکسیران ها واکنش نشان داد و گفت: به نمایندگی از اعضای شورای شهر تهران ضمن اعلام انتقاد و گلایه از این موضوع، از همه کارکنان حمل و نقل عمومی پوزش می‌خواهم.

نایب رئیس شورای تهران: به خاطر برنامه صدا و سیما از رانندگان زحمتکش تاکسی عذرخواهی می‌کنمنایب رییس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اظهار نظر مجری یکی از برنامه های صدا و سیما درباره تاکسیران ها واکنش نشان داد و گفت: به نمایندگی از اعضای شورای شهر تهران ضمن اعلام انتقاد و گلایه از این موضوع، از همه کارکنان حمل و نقل عمومی پوزش می‌خواهم.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین «سید ابراهیم امینی» که امروز سه‌شنبه در جریان دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در غیاب محسن هاشمی، ریاست شورا را برعهده دارد، با اشاره به اینکه امروز روز ملی حمل و نقل است، اظهار داشت: این روز با هدف آشنایی شهروندان با جایگاه حمل و نقل عمومی در زندگی اجتماعی و اقتصادی نام گذاری شده‌است.

وی این روز را به کارکنان سیستم حمل و نقل عمومی کشور و شهر تهران تبریک گفت و عنوان کرد: با شیوع کرونا اهمیت و جایگاه حمل و نقل عمومی در سلامت و بهداشت عمومی بیش از پیش خود را نشان داد و کارکنان ما با تمام توان و با وجود تلفات انسانی و ضرر هنگفت مالی در خدمت‌رسانی کوتاهی نکردند، اما متاسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم در یکی از برنامه‌های صدا و سیما که باید فرهنگ‌سازی و آموزش و احترام به مشاغل را به عهده داشته باشد، با سخنانی که در شأن پرسنل شریف حمل و نقل عمومی نبود، موجب ناراحتی این قشر را فراهم کرد.

امینی ادامه داد: به نمایندگی از اعضای شورای شهر تهران ضمن اعلام انتقاد و گلایه از این موضوع از همه کارکنان حمل و نقل عمومی عذرخواهی کرده و پوزش می‌طلبم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: