کد خبر: ۸۷۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۳۰۹
اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا با فعالیت سامانه بارشی آسمان استان ابری و در بعضی ساعات با بارش باران و و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و احتمال کولاک پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی بارش باران و برف در استان تهرانبه گزارش خبرداغ ، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی روز دوشنبه هواشناسی، با استقرار جوی پایدار، آسمان استان صاف تا نیمه ابری و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات افزایش غلظت آلاینده های جوی و بروز غبار محلی مورد انتظار است.

همچنین طی پنج روز آینده روند افزایش دما خواهیم داشت.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه ۶ و ۱، سه شنبه ۷ و ۲، چهارشنبه ۶ و ۲، پنجشنبه ۹ و ۳ و جمعه ۱۰ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۹ درجه و فیروزکوه با منفی ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: