کد خبر: ۸۷۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
تعداد بازدید: ۲۶۵
در پی وقوع انفجار در سلفچگان، معاون مرکز اورژانس ۱۱۵ قم با تایید بروز این حادثه، گفت: بر اثر انفجار در کارخانه ذوب‌آهن واقع در شهرک صنعتی سلفچگان این استان، ۲ نفر از کارگران کارخانه جان باختند و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

تایید ۲ کشته و ۱۰ مصدوم در انفجار سلفچگان قمبه گزارش خبرداغ ، مهدی فراهانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: این حادثه ظهر امروز مقارن 12 و 17 دقیقه به مرکز اورژانس ۱۱۵ این استان اعلام و به‌سرعت ۶ دستگاه آمبولانس عملیاتی و پشتیبانی شامل بالگرد، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس زمینی به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل شدت انفجار ۲ نفر از کارگران کارخانه در دم جان‌باخته بودند و ۱۰ نفر نیز مصدوم شدند.

وی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه به دلیل وخامت حالشان توسط بالگرد اورژانس و سه نفر دیگر توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند.

فراهانی خاطرنشان کرد: سه مصدوم دیگر در محل حادثه درمان شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیروهای اورژانس ۱۱۵ قم در حال امدادرسانی هستند و به نظر می‌رسد این حادثه مصدوم دیگری نداشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: