کد خبر: ۸۷۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۲۷۹
رئیس اداره محیط زیست کیش با تایید پیدا شدن لاشه یک دلفین در سواحل این جزیره، گفت: در دو هفته گذشته این سومین دلفین مرده‌ پیدا شده در سواحل این جزیره است.

مرگ دلفین چرخنده در سواحل کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رئیس اداره محیط زیست کیش با تایید پیدا شدن لاشه یک دلفین در سواحل این جزیره، گفت: در دو هفته گذشته این سومین دلفین مرده‌ پیدا شده در سواحل این جزیره است.

مریم محمدی اظهار داشت: انتشار تصاویر مربوط به یک دلفین مرده در ساحل جزیره کیش از سوی مردم، صحت دارد و این دلفین شب گذشته در ساحل این جزیره پیدا شده است.

وی با اعلام اینکه لاشه این دلفین شب گذشته در ۲۰۰ متری سواحل جزیره کیش پیدا شد، افزود: با توجه به این که علائم خاصی بر روی لاشه دلفین مشاهده نشد،‌ احتمال مرگ به واسطه صید ترال یا برخورد با کشتی‌ منتفی است و احتمالا به دلایل طبیعی مرده است.

رئیس اداره محیط زیست کیش، جنسیت این دلفین را نر، و گونه‌ آن را چرخنده عنوان کرد و گفت: پوست لاشه دلفین به دلیل گذشت زمان مرگ این آبزی، تغییر رنگ داده و زخم‌های زیاد به دلیل برخورد با صخره‌های ساحلی قابلیت تشخیص علت مرگ از روی لاشه را از بین برده است.

وی افزود: لاشه این دلفین که اندازه‌گیری بیومتریک شده است، شب گذشته در ساحل دفن شد و احتمال دارد اسکلت آن بعدا به موزه محیط زیست کیش منتقل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: