کد خبر: ۸۷۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۲۱۱
فارس : فرماندار قصرشیرین گفت: بلافاصله بعد از وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری بامداد امروز توسط چند اکیپ ارزیابی از سطح شهر بازدید و بازرسی به عمل آمد که خسارتی مشاهده نشد.

جزییات زلزله بامداد امروز در قصر شیرینبه گزارش خبرداغ ، مرادعلی تاتار امروز در کرمانشاه، اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در ساعت ۱ و ۵۴ دقیقه و ۵۰ ثانیه بامدادامروز سه‌شنبه، قصرشیرین را در استان کرمانشاه لرزاند.

وی ادامه داد: براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین با فاصله ۱۲ کیلومتری قصرشیرین اتفاق افتاده است.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع زلزله توسط چند اکیپ ارزیابی بازدید و بازرسی از سطح شهر به عمل آمد و از طریق دهیاری‌ها نیز وضعیت روستاها را پیگیر شدیم که خوشبختانه تاکنون هیچگونه خسارتی جانی و مالی گزارش نشده است.

وی افزاود، تیم‌های ارزیاب فعلا در منطقه مستقر هستند و ستاد مدیریت بحران نیز به‌دنبال زلزله سال 96 و پس‌لرزه‌های بعد از آن به طور مدام در حالت آماده باش هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: