کد خبر: ۸۷۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۱۶۹
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی در گذشت حاج حسن رسولی مدیرعامل اتحادیه امکان(تعاونی مصرف کارگران سراسر کشور) را تسلیت گفت.
پیام تسلیت شریعتمداری در پی درگذشت رسولی مدیرعامل اتحادیه امکانبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،متن پیام تسلیت وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به این شرح است :
انا لله و انا الیه راجعون 
ضایعه درگذشت برادر عزیز و پرتلاش حاج حسن رسولی مدیرعامل اتحادیه امکان موجب تاثر و تاسف فراوان شد . 
این خادم جامعه کارگری،عمرپرثمر خود را صرف خدمت به جامعه بزرگ کار و تولید، محرومین و مستضعفین کرد و در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی کشور، استوار و با اراده در سنگر خدمت به جامعه کارگری ایستاد و دست از تلاش برنداشت.
مرحوم رسولی، مجموعه خدمات خود را برای برخورداری بیشتر کارگران پرتلاش در اقصی نقاط کشور توسعه بخشید و در کسوت مدیریت تعاونی‌های مصرف کارگران کشور خدمات بی‌شماری را به قشر خدوم و شریف کارگران ارایه کرد.
اینجانب، ضایعه در گذشت این چهره خدمتگزار را به خانواده گرانقدر،یاران و دوستان آن سفر کرده و جامعه کارگری عزیز سراسر کشور ،اعضای محترم اتحادیه امکان،خانه کارگرجمهوری اسلامی ایران و حزب اسلامی کار تسلیت گفته از خداوند متعال علو درجات در جوار برادر شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: