کد خبر: ۸۷۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۲۱۴
فارس نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهران و بارش برف و باران در محورهای ۲۳ استان کشور خبر داد.

بارش برف و باران در۲۳ استان/ ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج ـ تهران حدفاصل پل استاندارد تا پل فردیس و همچنین محدوده‌های پل کلاک و گرمدره، نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت: جاده شهریار به تهران در محدوده شهر قدس نیز دارای ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان و کرمان خبر داد و تصریح کرد: در برخی محورهای استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، تهران، قم و یزد نیز باران می‌بارد.

سرهنگ شیرانی از ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح خبر داد و خاطرنشان کرد: ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرها کماکان ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: