کد خبر: ۸۶۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۲۰۴
رئیس پلیس راه مازندران وضعیت جاده های کوهستانی استان را مه آلود و لغزنده توصیف کرد و خواستار رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در تردد از این مسیرها شد.

جاده های مازندران لغزنده و بارانی استبه گزارش خبرداغ، سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با مهر با اشاره به مه آلود، بارانی و لغزنده بودن محورهای کوهستانی استان اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای کوهستانی از جمله ولی آباد کندوان به دلیل مه گرفتگی محدودیت دید وجود دارد.

وی از رانندگان خواست تا در عبور از محورهای کوهستانی به هشدارهای راهنمایی و رانندگی توجه کنند و درباره وضعیت جاده‌های کوهستانی گفت: محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و محور کناره بارانی و لغزنده است.

وی بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد و گفت: هیچ برنامه محدودیت ترددی در راه‌های استان وجود ندارد و فقط تردد کامیون در محور هراز و کندوان ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: