کد خبر: ۸۶۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۷
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم است و در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت به ویژه تهران و کرج با غبار صبحگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه خواهد بود.

وضعیت آب و هوا، امروز ۲۳ مهر ۹۹ / آلودگی شدید هوا در تهران و کرجسازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای با اشاره به افزایش آلاینده‌های جوی در استان‌های البرز و تهران نسبت به تردد غیرضروری گروه‌های سنی حساس در سطح شهر هشدار داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم است و در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت به ویژه تهران و کرج با غبار صبحگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه خواهد بود.

همچنین طی سه روز آینده در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و شرق کرمان وزش باد شدید با احتمال گردوخاک پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز دریای عمان و شرق تنگه هرمز نسبتا مواج پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین طی اطلاعیه‌ای نسبت به پایداری هوا و سکون نسبی جو (افزایش غلظت آلاینده‌ها) در استان‌های تهران و البرز هشدار داد.

این سازمان اثر مخاطره این پدیده را کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در مناطق آلوده و پر ترافیک تا حد ناسالم برای تمام گروه‌های سنی اعلام و توصیه کرده کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: