کد خبر: ۸۶۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۹
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ۱۳ مهرماه ۹۹ با اُفت بیش از ۲۳ هزار و ۲۱۰ واحدی به پله یک میلیون ۵۲۲ هزار واحدی بازگشت.

شاخص به مدار نزولی بازگشتبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ۱۳ مهرماه ۹۹ با اُفت بیش از ۲۳ هزار و ۲۱۰ واحدی به پله یک میلیون ۵۲۲ هزار واحدی بازگشت.

در معاملات امروز تعداد ۱.۵۳۲ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۳۶ هزار و ۹۸۸ میلیارد ریال در بیش از ۱۴ هزار و ۷۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۶۰۸۶ واحد، شاخص بازار دوم ۵۳۰۷۱ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۲۶۶۵ واحد، شاخص بازار اول ۱۵۴۳۸ واحد، شاخص کل (هم وزن) ۱۹۶۸ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) ۱۲۸۹ واحد اُفت را تجربه کردند.

لازم به ذکر است که خودرو، شپنا، وبملت، فملی، غزر، فولاد و آبادا از جمله نماد‌های پربیننده امروز بودند.

معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۱۲۰ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۸۳۳ واحدی بازگشت.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۵۵۹ هزار و ۵۱۷ سهم به ارزش ۴۰ هزار و ۳۵۴ میلیارد ریال در بیش از ۲.۲۴۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: