کد خبر: ۸۶۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۲۶۷
وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ کمربندی سوم تهران ۱۵۷ کیلومتر طول دارد که با احتساب راه‌های دسترسی آن به ۲۲۰ کیلومتر می‌رسد و پاییز امسال توسط رییس‌جمهوری به بهره‌بردای می‌رسد.

وزیر راه:‌ کمربندی سوم تهران پاییز امسال افتتاح می‌شود / این کمربندی ۱۵۷ کیلومتر طول داردوزیر راه و شهرسازی گفت:‌ کمربندی سوم تهران ۱۵۷ کیلومتر طول دارد که با احتساب راه‌های دسترسی آن به ۲۲۰ کیلومتر می‌رسد و پاییز امسال توسط رییس‌جمهوری به بهره‌بردای می‌رسد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ،«محمد اسلامی» روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح هفت طرح راهداری استان تهران که در آسایشگاه سالمندان کهریزک برگزار شد، افزود: همواره از وضعیت راه‌های استان تهران شاکی بودم و طور مرتب مطالبه‌گری می‌کردم اما تهران با توجه به حجم تردد و جمعیت موجود، همواره محرومیت اعتباری داشته و راه‌های مواصلاتی آن نیازمند گسترش بوده است.

وی بیان کرد: توسعه راه‌های استان تهران به عنوان قطب صنعتی و تجاری و جمعیتی کشور در دو محور دنبال می‌شود؛ نخست متناسب‌سازی «تردد» با «تقاضا» که یکی از برنامه‌های تحقق آن احداث آزادراه تهران - شمال و محور هراز - فیوزکوه بود که طی سال گذشته به بهره‌برداری رسید تا مردم به صورت روان تردد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: