کد خبر: ۸۶۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
ویزر راه و شهرسازی اظهار داشت: تا پایان این ایام هیچ پرواز مسافری به عراق نخواهیم داشت. اگر پروازی بین دو کشور برقرار می‌شود برای تردد مقامات و مسئولان دو دولت یا اتباع است.

هیچ پرواز مسافری تا پایان اربعین به عتبات عالیات نداریمبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های حمل و نقل و راهداری استان تهران در جمع خبرنگاران درباره برقراری پرواز به عراق در ایام اربعین حسینی تاکید کرد: تا پایان این ایام هیچ پرواز مسافری به عراق نخواهیم داشت.

وی افزود: اگر پروازی بین دو کشور برقرار می شود برای تردد مقامات و مسئولان دو دولت یا اتباع است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره روند واریز آورده اولیه مسکن ملی اظهار داشت: روند واریز متوقف یا کُند نشده‌ است و تا کنون ۱۴۰ هزار نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده‌اند.

اسلامی با اشاره به اصلاح نقاط پرحادثه از سطح جاده‌های کشور گفت: با همکاری پلیس ۲۵۷ تقطه شناسایی شده که از این تعداد ۱۴۷ نقطه را برطرف کرده‌ایم و برای مابقی نیازمند اعتبارات هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: