کد خبر: ۸۶۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
تعداد بازدید: ۲۷۳
استاندار کرمانشاه خواستار شد؛
استاندار کرمانشاه گفت: از سازمان بازرسی می خواهیم موضوع مسموم شدن عده ای از اهالی روستای شیخ صله را به صورت ویژه بررسی کند و اگر قصوری انجام شده آن را اعلام کند تا با برخورد مناسب شاهد تکرار این موضوع نباشیم.

رسیدگی ویژه سازمان بازرسی به موضوع مسمومیت اهالی روستای شیخ صله/ آبرسانی سیار تا زمان برقراری شبکه آببه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، در نشست شورای اداری استان که باحضور مدیران دستگاه های مختلف برگزار شد؛ اظهار داشت: در حادثه مسموم شدن اهالی روستای شیخ صله دانشگاه علوم پزشکی خدمات به موقع و مناسبی را به افراد بیمار ارائه داد و این خدمات همچنان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: اداره آب و فاضلاب تا زمان برقراری شبکه آب شرب نسبت به آبرسانی سیار و توزیع آب بسته بندی شده در میان اهالی روستا اقدام کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: از سازمان بازرسی می خواهیم موضوع مسموم شدن عده ای از اهالی روستای شیخ صله به صورت ویژه بررسی کند و اگر قصوری هست آن را اعلام کند تا با برخورد مناسب شاهد تکرار این موضوع نباشیم.

بازوند در ادامه از تلاش به تلاش های فرماندار، مسئولان شهرستان و همکاری مردم نیز تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: