کد خبر: ۸۶۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۳
با حضور عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اصحابی معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید و موهبتی استاندار، اولین مجموعه آب درمانی استان در زاهدان به بهره برداری رسید.

افتتاح اولین مجموعه آب درمانی در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، علی اصحابی معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید کشور در مراسم افتتاح این طرح گفت: این مجموعه آب درمانی برای فعالیت خود، میزان 250 میلیون تومان تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید دریافت کرده که از محل تفاهم نامه این صندوق با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده است.

وی افزود: یکی از اهداف این تفاهم نامه، توسعه بازار کار است، به همین منظور کسب وکارهای نوین و مشاغلی که برای ارائه خدمات به قشر مختلف جامعه فعالیت دارند، تسهیلات ارائه می شود که در سیستان و بلوچستان این گونه طرح ها به خوبی حمایت شده است.

نجمه بندانی فیزیوتراپیست و مدیر این مجموعه آبی هم گفت: پیش از این برای بیمارن بخصوص افرادی که دچار ضایعه نخاعی شدند، برای درمان و تسکین درد از روش های محدودی استفاده می شد که با راه اندازی این مجموعه، این بیماران می توانند با بروز ترین تجهیزات آب درمانی، معالجعه شوند.

وی گفت: این مجموعه در سه طبقه شامل سالن آب درمانی با چهار استخر مجزا، سالن بدن سازی با تجهیزات کامل و سالن ورزش های هوازی راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است: هیات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارشنبه به منظور بازدید از طرح های اشتغالزایی سیستان و بلوچستان و شرکت در نشست های تخصصی توسعه ای، به این استان سفر کردند. این هیات متشکل از حجت اله میرزایی و عیسی منصوری معاونان امور اقتصادی و توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و برخی اعضای هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون است که به مدت دو روز در سیستان و بلوچستان حضور خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: