کد خبر: ۸۶۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۷
رئیس جمهور گفت: امروز به مدد همه خانواده ها، دانش آموزان و معلمان ثابت می کنیم، دوگانگی سلامت و آموزش و دوگانگی خانه و مدرسه نادرست است.

دوگانگی سلامت و آموزش نادرست است/ قبل از ورود دانش‌آموزان به مدرسه غربالگری‌ها انجام می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام روحانی در سخنانی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به اینکه بعد از هفت ماه تعطیلی مدارس سراسر کشور، آغاز سال تحصیلی جدید رنگ و بوی خاصی را خواهد داشت، گفت: امسال با مسئولیت سخت‌تر و سنگین تر، بار آموزش، دانش آموزان سراسر کشور را بر دوش می‌گیریم.

رئیس جمهور افزود: معلمان عزیز، مدیران مدارس، همه مقامات مسئول وزارت آموزش و پرورش و همه ما امسال دریک آزمون بزرگی قرار گرفته ایم، تا وظیفه خود را دقیق‌تر و سخت‌تر از سال‌های گذشته به انجام برسانیم.

روحانی با اشاره به اینکه برای ما مهم است که در کنار زندگی مردم و در کنار حیات جامعه به سلامت مردم و به سلامت جامعه، روند علم و دانش جریان داشته باشد، افزود: همانطوری که در ماه‌های گذشته ثابت کردیم، دوگانگی نان و جان دروغ است و همانطوری که روشن کردیم دوگانگی سلامت و دیانت ناصحیح است، امروز هم به مدد همه خانواده ها، دانش آموزان عزیز و معلمان گرانقدر ثابت می‌کنیم دوگانگی سلامت و آموزش و دوگانگی خانه و مدرسه نادرست است.

بیشتر بخوانید: 

وکلای پرونده‌های امنیتی نباید بیشتر از حق‌الوکاله تعریف شده دستمزد بگیرند/ مخالف اصلاح ماده ۴۸ آئین‌دادرسی کیفری نیستیم/ پرونده‌های خاص، وکلای مورد اعتماد می‌خواهند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ما سال تحصیلی را با دقت بیشتر در امر سلامت آغاز می‌کنیم، گفت: یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش در طول سالیان گذشته همیشه سلامت دانش آموزان بوده است.

روحانی افزود: قبل از اینکه دانش آموز به مدرسه وارد شود، غربالگری‌هایی که انجام می‌گیرد به معنای دغدغه آموزش و پرورش برای سلامت کودکان و دانش آموزان عزیز ماست و همیشه دغدغه آموزش دانش آموزان داشتند که با بهترین بیان، بهترین کمک آموزشی، با بهترین کتاب می‌توانند جوانان و نوجوانان عزیز به مقصد عالی شان که علم، آموزش و فراگیری است برسانند.امسال این دقت‌ها بیشتر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: