کد خبر: ۸۶۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۷
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: دو نفر از اعضای فعلی شورای شهر صدرا با دستور قضائی بازداشت شدند.

دو عضو شورای شهر صدرا بازداشت شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: دو نفر از اعضای فعلی شورای شهر صدرا با دستور قضائی بازداشت شدند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی ظهر پنج شنبه با اعلام این خبر با اشاره به اینکه دادگستری استان فارس همواره مبارزه با فساد را با جدیت و قاطعیت دنبال کرده است گفت: این دو عضو فعلی شورای شهر صدرا پیرو گزارشات نهادهای امنیتی و با اتهامات مشخص با دستور قضائی بازداشت و هم اکنون در زندان به سر می‌برند.

وی همچنین از بازداشت دو نفر دیگر از همدستان این افراد که در فراهم کردن مقدمات فساد همکاری داشته‌اند خبر داد و بیان داشت: پرونده در حال انجام تحقیقات تکمیلی تحت نظارت بازپرس ویژه است.

رئیس کل دادگستری تصریح کرد: دادگستری فارس تا کنون با رسیدگی به پرونده‌های متعدد مفاسد و برخورد با عاملان آن تلاش داشته است تا ضمن عمل به منویات مقام معظم رهبری در مبارزه قاطع با فساد اجرای عدالت و عمل به قانون را سرلوحه خود قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: