کد خبر: ۸۶۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۴
سفره خانه سنتی متخلف که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای ۳۰۰ تبعه خارجی بود، پلمب شد.

پلمب سفره‌خانه سنتی متخلف در جنوب تهرانبه گزارش خبرداغ به تقل از  مهر: سفره خانه سنتی متخلف که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای ۳۰۰ تبعه خارجی بود، پلمب شد.

در راستای نظارت بر اصناف مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی، روز گذشته ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از فعالیت غیر مجاز یک سفره خانه سنتی در حوالی شهر ری که بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضوابط صنفی حدود ۳۰۰ تبعه خارجی را پذیرا شده بود مطلع شدند و بلافاصله برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، با تأیید صحت و سقم خبر، نتیجه تحقیقات پلیسی به مقام قضائی منعکس شد و دستور پلمب محل و دستگیری متصدی این سفره خانه صادر شد.

این گزارش حاکی است، تیم اعزامی به محل با متفرق کردن افراد حاضر در این سفره خانه، محل موصوف را پلمب و متصدی آن را دستگیر کردند.

متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: