کد خبر: ۸۵۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۳۶۹
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز خبر داد. او ادامه داد: تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲ مرداد ۹۹ / ترافیک سنگین در جاده‌های هراز و چالوسرئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: ترافیک در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده ماسال و در محور هراز (جنوب به شمال) محدوده تونل شماره یک سنگین است.

او ادامه داد: تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر سنگین است.

او درخصوص وضعیت جوی جاده های کشور گفت:محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش پراکنده باران و آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند. در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: