کد خبر: ۸۵۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
تعداد بازدید: ۴۰۳
پاکبان مهربان کیش، بر اثر کرونا درگذشت

تلخکامی کیش از درگذشت یک پاکبان زحمتکش جزیرهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خانواده محترم مرحوم محمد زارعي

خاطره زحمات بيدريغ و حس مسئوليت پذيري مردان بلند همتي كه در عرصه خدمت به هموطنان و حفظ طراوت فضاي شهري جزيره كيش، بي منت و خالصانه تلاش كردند هميشه در ياد ساكنان مهربان جزيره كيش باقي خواهد ماند. و آن هنگام كه بانگ رحيل، كوچ خدمتگزاري صديق را خبر مي دهد، همگان در سوگ اين انسان هاي خدوم، صادق و متعهد اندوهگين شده و با دلي دردمند زحمات آنان را ارج مي نهند.

برادر گرانقدر، محمد زارعي ششمين هموطن عزيزي است كه در جزيره كيش و بر اثر ابتلا به كوييد ١٩ به ديار باقي شتافته است. 

ضمن تقدير از تلاش هاي ارزشمند اين انسان سخت كوش كه بيش از ١٢ سال در عرصه زيباسازي و نظافت فضاي شهري كيش مخلصانه خدمت كرد، از پروردگار متعال براي آن مرحوم مغفور ، رحمت واسعه الهي و براي خانواده معزز وي صبر و شكيبايي خواستارم.

اميدوارم كه روح بلند تمامي اين هموطنان عزيزي كه بواسطه بيماري كرونا در جزيره كيش جان به جان آفرين تسليم كردند، قرين آرامش و غفران الهي باشد و خانواده هاي بزرگوار آنان نيز در سايه لطف پروردگار بتوانند با صبر و بردباري از اين روزهاي سخت و اندوه بار عبور كنند.

بي ترديد در اين روزهاي تلخ درگذشت هموطنان بر اثر پاندمي كرونا، دل هاي ساكنان فرهيخته جزيره كيش نيز اندوهگين و سوگوار است، اما غم و اندوه به تنهايي چاره ساز نيست، بلكه بايد همه در كنار هم با نگرشي مسئولانه به رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي همت گمارده و تلاش كنيم تا با ياري خداوند و به مدد زحمات شبانه روزي كادر درمان، از بروز حوادث تلخ جلوگيري كرده و حافظ جان يكديگر باشيم.

هريك از ما در برابر تمامي افراد جامعه، مسئول خواهد بود و شايسته است تا با همتي مضاعف، دستورات بهداشتي را در فضاي جامعه و ارتباط با هموطنانمان رعايت كنيم.

اميد است تا به لطف پروردگار مهربان بزودي شاهد مهار كامل اين بيماري در تمامي شهرهاي كشورمان و جزيره زيباي كيش باشيم.

غلامحسين مظفري

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: