کد خبر: ۸۵۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۰
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز برای اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل امشب و فردا شب مسدود می شود.

جاده هراز، ۲ شب مسدود می شودرئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز برای اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل امشب و فردا شب مسدود می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: محور هراز برای اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل از امشب به مدت دو شب مسدود می‌شود.

وی با بیان اینکه محور هراز یکشنبه و دوشنبه شب از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد مسدود می‌شود، افزود: عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه در محدوده تونل زیارباغ انجام می‌شود و لازم است در این مدت تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: