کد خبر: ۸۵۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید: ۳۹۲
اطلاعیه دادسرای تهران؛
دادسرای تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزادی ۵ محکوم اقتصادی به حبس‌های طویل المدت صحت ندارد.

شایعه آزادی ۵ محکوم اقتصادی صحت نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در پی ادعا‌های مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر آزادی پنج نفر از محکومان اقتصادی که سال گذشته به حبس‌های طولانی مدت محکوم شده اند، روابط عمومی دادسرای تهران اعلام کرد: چنین ادعایی صحت نداشته و این محکومان، هم اکنون در زندان حاضر و در حال تحمل کیفر هستند. تنها یک نفر از محکومان که مدعی انجام جراحی قلب بوده است به صورت مرخصی خارج از زندان به سر می‌برد که پس از بررسی ادعای وی، از سوی پزشکی قانونی اعلام شد اعزام او به زندان مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین دستور جلب وی صادر و در شرف دستگیری و ورود به زندان است.

لازم به ذکر است، اخیراً شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر آزاد بودن محکومین هادی رضوی، پرویز کاظمی، علی بخشایش، محمدرضا توسلی و ابوالفضل میرعلی منتشر شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: