کد خبر: ۸۵۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۷۶
تیم فولاد خوزستان شب گذشته در دیداری دوستانه تیم هم استانی یعنی صنعت نفت آبادان را شکست داد.

نکونام با سیستم مرموز کی‌روش برابر استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از آی اسپورت: تیم فولاد خوزستان شب گذشته در دیداری دوستانه تیم هم استانی یعنی صنعت نفت آبادان را شکست داد. سرخ های اهواز هفته گذشته نیز استقلال خوزستان را برده بودند تا آمادگی خود را به رخ حریفان بکشند. نکته جالب درباره جواد نکونام این است که او تلاش می‌کند تا تیم خود را به شکلی مرموز و اسرار آمیز آماده کند و حتی برای دیدارهای دوستانه نیز ترکیبی اعلام نمی‌کند و به نظر قصد دارد تا به سبک سرمربی سابقش یعنی کارلوس کی‌روش، به مصاف حریف قدرتمند آبی پوش برود.

نکونام که در لیگ دوازدهم به همراه استقلال و در کنار فرهاد مجیدی قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده بود، حالا به عنوان سرمربی در برابر تیم استقلال قرار میگیرد و کاپیتان سابق خود را هم در مقابل دارد و شاید آن ها را سورپرایز کند. نکونام امیدوار است تا با کسب پیروزی برابر استقلال در پایان هفته بیست و یکم به جمع چهار تیم بالای جدول ملحق شود و با حفظ روند فعلی، فولاد را به ACL2020 برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: