کد خبر: ۸۵۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۲۷۹

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت شهادت امام جعفر صادق ( ع )به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،

بسم الله الرحمن الرحیم

25شوال سالروز شهادت جانگداز ششمين اختر تابناک ولايت و امامت، حضرت امام جعفر صادق ( ع ) را به تمامی ارادتمندان آن امام همام به ویژه ساکنان وگردشگران جزیره زیبای کیش تسليت و تعزيت عرض مي نمايم.

حضرت امام جعفر صادق(ع) برجسته ترين وارث گنجينه علوم نبوي با منطق استوار و علم سرشار خویش نقش بسيار تعيين کننده اي در نشر و ترويج عقايد اسلامي  بر عهده داشتند. 

دوران پر برکت امامت ایشان مقارن با يكي از حساس ترين مقاطع تاريخ گهربار اسلام بود و همین امر تبين جايگاه امامت و نشرعقاید اسلامی را دشوارتر می کرد. اما  امام جعفر صادق (ع) رنج طاقت فرسای تبعيد و اسارت را به جان خريده و با بيان بليغ و كلام فصيح خويش راه را بر توطئه دشمنان دين بستند. حاصل این تلاش ها تربيت شاگرداني شايسته بود که بقاء و استمرار دين مبين اسلام را تضمين کرد. رفتار حكيمانه و صبوري آن حضرت نيز در برخورد با  گروه های مختلف فکری نمونه اي بسيارسازنده و آموزنده از تاكيد دين مبين اسلام  بر كرامت انساني و تكريم عقايد مختلف انسانها بود.

اميد است در سایه الطاف پروردگارمتعال بتوانیم در زمره دوستداران واقعی و رهروان راستین حضرتش قرارگرفته و با الهام از سیره و زندگی سراسر درس و سخنان گهربار این امام رئوف و بزرگوار، پیرو واقعی مکتب ایشان باشیم.

                                                                                                       

                                                                                                         غلامحسین مظفری

                                                                                                    رییس هیات مدیره و مدیر عامل   

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: