کد خبر: ۸۵۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۲۴۴
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه:
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در یک نظرسنجی به‎صورت میانگین ۷۰ درصد مراجعین از عملکرد همکاران قضا رضایت نسبی داشتند.

۷۰ درصد مردم از عملکرد قوه قضاییه رضایت نسبی دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ عیسی زارع‎پور، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نشست شورای عالی قوه قضاییه، از راه‎اندازی سامانه نظرسنجی از مراجعه‎کنندگان به محاکم قضایی خبر داد و افزود: در مدت کوتاه راه‎اندازی این سامانه، برای ۲۸۰ هزار نفر از مراجه کنندگان به دستگاه قضایی پیامک نظرسنجی ارسال شده که از این تعداد ۱۲ هزار نفر در نظرسنجی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: این نظرسنجی شامل ۶ سؤال کلی بوده و بنا داریم تا در ۴ مرحله دادسرا، جلسه رسیدگی، صدور حکم و اجرای احکام از مراجعه‎کنندگان نسبت به میزان رضایت‎مندی آن‌ها نظرسنجی صورت پذیرد.

زارع‎پور گفت: در نظرسنجی اخیر به‎صورت میانگین ۷۰ درصد مراجعین از عملکرد همکاران قضا رضایت نسبی داشته که ۴۰ تا ۴۵ درصد آن‌ها رضایت‎مندی خود را زیاد و خیلی زیاد اعلام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: