کد خبر: ۸۵۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۲۰۹

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را که با عطر شهیدان قیام الهی 15 خرداد درآمیخته است به هموطنان سرافراز به ویژه ساکنان و گردشگران شریف جزیره زیبای کیش تسلیت و تعزیت عرض مي كنم.

۱۴ خرداد، یادآور هجرانی بزرگ و یکی از حزن انگیزترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است. روز وداع با رهبری آزاده که با توکل به خدا و به پشتوانه همراهی و حمایت مردم، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت به ارمغان آورد.

15خرداد نیز سالروز قیام حق‌طلبانه ای است که مطلع حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد تا وجدان‌های آزادیخواه را بیش از پیش بیدار ساخته و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران در هم پیچید.

با نثار احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانسنگ انقلاب و دفاع مقدس، و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) از پیشگاه خداوند منان اجر عظیم  و شادی روح آن عزیز بزرگوار و ارواح طیبه شهیدان پر افتخار میهن را خواستارم.

بیشتر بخوانید: 

تعریف ساختار جدید برای مدیریت مجموعه املاک در سازمان منطقه آزاد کیش

امیدوارم مردم فهیم، غیور و انقلابی کشورمان، بخصوص ساکنان فرهیخته و همیشه همراه جزیره کیش با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، در جهت درخشش بیش از پیش میهن عزیزمان بر قله های افتخار و موفقیت گام بردارند.

  

غلامحسین مظفری

رييس هيئت مديره و مديرعامل 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: