کد خبر: ۸۵۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۴
استاندار خوزستان اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا در استان که منجر به افزایش مصرف برق به بیش از ۲۰۰ مگابایت شده است برای همین تصمیم گرفتیم ساعت فعالیت ادارات و بانک‌ها کاهش یابد.

استاندار: کاهش ساعت اداری در خوزستان به دليل گرماي هواغلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا در استان که منجر به افزایش مصرف برق به بیش از ۲۰۰ مگابایت شده است برای همین تصمیم گرفتیم ساعت فعالیت ادارات و بانک‌ها کاهش یابد.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، وی افزود: بر همین اساس از روز ۱۷ خرداد تا ۱۵ شهریورماه امسال ساعت فعالیت ادارات و بانک‌های استان از ساعت ۷ تا ۱۳ است و همه ادارات و بانک‌ها ملزم به رعایت آن هستند تا بتوانیم برق را در استان مدیریت کنیم.

شریعتی تاکید کرد: در صورت افزایش دما به بالای ۵۰ درجه نیز تصمیم‌های دیگری برای مدیریت بهتر مصرف انرژی و تأمین برق مورد نیاز مردم در هوای گرم، تصمیم‌های لازم گرفته می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: