کد خبر: ۸۵۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۴۳۱
در راستای حفظ و ارتقاء سلامت اقشار مختلف جامعه در سطح جزیره کیش مطرح شد:
در دیدار امام جمعه کیش با رئیس اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو ضمن تشکر و قدر دانی از اقدامات موثر این مجموعه در کنترل ویروس کرونا، کارکنان این اداره را به عنوان پاسداران امنیت و سلامت جامعه در سطح جزیره کیش معرفی کرد

کارکنان اداره استاندارد ونظارت غذا و دارو پاسداران امنیت و سلامت جامعه در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش سه شنبه 30 اردیبهشت در دیدار صمیمانه با کارکنان اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو سازمان منطقه آزاد کیش، اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کارکنان ادراه استاندارد و نظارت غذا و دارو پاسداران امنیت و سلامت جامعه هستندکه با اقدامات موثر و تاثیر گذار اطمینان خاطر و آسایش مردم را در این منطقه فراهم کردند.

حجت الاسلام حسن زاده بر لزوم اهمیت ارائه خدمات شایسته اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو اشاره داشت و گفت: تامین سلامت، ایمنی، ترویج فرهنگ استاندارد و بهداشت در جامعه و ارتقای کیفیت زندگی مردم از ماموریت ها و اولویت های این اداره است.

در پایان این نشست گزارشی از اقدامات اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو سازمان منطقه آزاد کیش در راستای مقابله و پیشگیری از گسترش بیماری کووید 19، کنترل و نظارت بر محصولات سلامت محور ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: