کد خبر: ۸۵۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۴
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که قم در زمینه مقابله با ویروس کرونا باید مورد قدردانی قرار گیرد، گفت: زمانی که کرونا در شهرهای مختلف وجود داشت تنها استانی که در کشف کرونا دقت و ذکاوت به خرج داد، قم بود.
ذوالنور: قم در کشف کرونا دقت و ذکاوت به خرج دادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که قم در زمینه مقابله با ویروس کرونا باید مورد قدردانی قرار گیرد، گفت: زمانی که کرونا در شهرهای مختلف وجود داشت تنها استانی که در کشف کرونا دقت و ذکاوت به خرج داد، قم بود.

به گزارش عصر شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی این نماینده، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در ارزیابی خود از شیوع ویروس کرونا در قم، اظهار داشت: به حول قوه الهی تقابل قم با شیوع ویروس کرونا بسیار قوی بوده و این قوت همچنان استمرار دارد.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قم تنها استانی بود که جسارت اعلام شروع ویروس کرونا را در کشور داشت.

وی با اشاره به این‌که قم در چهارراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور قرار دارد افزود: قم فقط یک جمعیت یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفری نیست و اگر ما امروز تعدادی بستری در قم داریم به دلیل غربالگری است که در هفت ورودی شهر انجام می‌شود.

ذوالنور تصریح کرد: با همه این اوصاف امروز وضعیت قم زرد اعلام‌شده است و بعضی روزها حتی فوتی هم نداریم.

وی اضافه کرد: فضای مقابله با کرونا در قم در مقایسه با سایر استان‌ها بسیار بهتر و مطلوب بوده است و روز به روز هم این وضعیت بهتر شده تا اینکه ما به وضعیت سفید دست پیدا کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: