کد خبر: ۸۵۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۴
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از مسدود شدن جاده هراز به علت عملیات راه‌سازی در استان مازندران به مدت ۲ روز خبر داد.

محور هراز تا بامداد چهارشنبه مسدود شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم ، سرهنگ سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در خروجی پایتخت اظهار داشت: هم اکنون حجم بار ترافیکی در شرق استان تهران رو به افزایش است.

وی بیان کرد: محور هراز به علت تعمیرات و عملیات راه‌سازی در استان مازندران از ساعت 21 امشب تا 5 بامداد روز چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه مسدود است، بنابراین هموطنان باید برای ادامه سفر از مسیرهای جایگزین کندوان و فیروزکوه به استان‌های شمالی استفاده کنند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران همچنین افزود: برابر تصویرهای دریافتی از دوربین‌های پلیس، ترافیک در تمامی محورهای شرق استان تهران اعم از فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا(ع) نیمه سنگین و دارای بار ترافیکی رو به افزایش است.

سرهنگ محبی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت الزام بودن سفر با رعایت نکات ایمنی از عجله و شتاب پرهیز کرده و جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: