کد خبر: ۸۵۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۲
طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، برای اولین بار از زمان شیوع کرونا، ظرف 24 ساعت گذشته بیش از ده هزار نفر در روسیه به مبتلایان به کرونا افزوده شدند تا مجموع این آمار به 134 هزار و 689 نفر برسد.

کرونا در روسیه؛ ابتلای بیش از ۱۰ هزار نفر ظرف ۲۴ ساعت / شمار مبتلایان به مرز ۱۳۵ هزار نفر رسیدبه گزارش خبرداغ، طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، ظرف ۲۴ ساعت گذشته و برای اولین بار از زمان شیوع «کووید-19»، ۱۰ هزار و ۶۳۳ نفر به مبتلایان به کرونا در روسیه افزوده شدند تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته به ۱۳۴ هزار و ۶۸۷ نفر برسد.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی تاس، آمار و ارقام منتشر شده همچنین حاکی از آن است که مجموع قربانیان ویروس ناشناخته کرونا در روسیه با مرگ ۵۸ نفر ظرف ۲۴ ساعت گذشته به یکهزار و ۲۸۰ نفر رسید.

بر اساس گزارش تاس، در ۵۰.۳ درصد از مبتلایان به کرونا، علائم بیماری مشاهده نشده بود که بعد از انجام آزمایشات مشخص شد که تست کرونای آنها مثبت است.

شبکه روسی راشاتودی نیز گزارش کرد که مسکو همچنان بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده است به طوریکه ۶۸ هزار و ۶۰۰ نفر از مجموع مبتلایان از این منطقه هستند.

طبق آمار پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، تاکنون دستکم سه میلیون ۴۹۶ هزار و ۷۰۷ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۲۴۴ هزار و ۸۷۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: