کد خبر: ۸۵۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۲۵۱
کارشناسان فوریتهای پزشکی اورژانس۱۱۵ طی ۱۲ ساعت گذشته جان آقای ۶۷ ساله و خانم ۸۳ ساله را نجات دادند.

این زن و مرد ۱۵ دقیقه مُردند بعد زنده شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از رکنا ، کارشناسان فوریتهای پزشکی اورژانس۱۱۵ طی ۱۲ ساعت گذشته جان آقای ۶۷ ساله و خانم ۸۳ ساله را نجات دادند.

دکتر محمد حیدری سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: آقای۶۷ ساله اهل شهر کیان که دچار کاهش سطح هوشیاری می شود و با وسیله شخصی به درمانگاه شهر کیان منتقل می شود و با توجه به ایست قلبی و تنفسی بیمار بلافاصله از درمانگاه جهت کمک با مرکز پیام سازمان اورژانس تماس گرفته شد و فورا یک دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه کارشناسان فوریتهای پزشکی آقایان غلامعباس باقرزاده و حامد دستپاک به محل حادثه اعزام گردیدند و پس از ادامه عملیات احیا به کمک پرسنل درمانگاه موفق می شوند بیمار را از مرگ نجات دهند و آقای۶۷ ساله را برای مراقبتهای بیشتر به بیمارستان کاشانی شهرکرد انتقال می دهند.

محمد حیدری اضافه کرد :حادثه دوم در شهرستان کیار اتفاق افتاد.خانم ۸۳ ساله دچار ایست قلبی و تنفسی می شود که بلافاصله پس از تماس با مرکز پیام سازمان اورژانس یک دستگاه آمبولانس به همراه کارشناسان فوریتهای پزشکی آقایان عباس احمدیان و سعادت رحیمی به محل اعزام می شوند و پس از چک علائم حیاتی بیمار سریعا عملیات احیای قلبی و ریوی پیشرفته را آغاز می کنند و پس از ۱۵ دقیقه موفق می شوند بیمار را به زندگی باز گردانند.

حیدری افزود:کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بیمار را پس از احیا به بیمارستان امام جواد(ع) ناغان انتقال دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: