کد خبر: ۸۵۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۵
اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۴۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ۲.۶ درصد افزایش تردد نسبت به روز قبل (چهارشنبه) را نشان می دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  گزارش روز پنجشنبه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هم اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در شبانه روز گذشته، سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۴ و اوج تردد بین ساعت های ت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت های ۳ تا ۴ انجام شده است.

محورهای دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته:

افزایش ۲.۶ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه جاری، از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ فردا (جمعه) ۱۲ اردیبهشت، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ فردا (جمعه) از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی):

محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و چالوس - کرج کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد تمام تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

بر اساس این گزارش، محور رامیان – اولنگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک – دیزین در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد – نهبندان در استان کرمان، محور سی سخت – پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور گنجنامه – تویسرکان در استان همدان، محور پونل – خلخال در استان گیلان و اردبیل، محور خرم آباد – پلدختر در استان لرستان، آزادراه چالوس- مرزن آباد و بالعکس در استان مازندران، محور رودبار - کهنوج در جنوب استان کرمان، محور رودبار – قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان و محور قزوین- همدان کیلومتر ۱۱۰ در استان همدان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: