کد خبر: ۸۴۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۱
نجفی خوشرودی خبر داد؛
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعضای این کمیسیون ضمن تاکید بر استمرار جلسات، بررسی ابعاد شرایط پساکرونا را حائز اهمیت برشمردند.

بررسی شرایط کشور در پساکرونا در نشست امروز کمیسیون امنیت ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی نجفی خوشرودی درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور تعدادی از اعضا برگزار و طی آن ضمن تبادل آخرین اخبار مرتبط با حوزه امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص تاثیر بیماری کرونا در زمینه های مختلف بررسی و تبادل نظر صورت گرفت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه : همچنین در خصوص برگزاری نشست کمیسیون در روزهای آتی و همزمان با جلسات علنی مجلس، دستور کار این نشست‌ها و دعوت از مسئولین ارگان‌های ذی ربط تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در ادامه نشست امروز اعضای حاضر در جلسه بر برگزاری جلسات کمیسیون تاکید کردند و بررسی ابعاد شرایط پسا کرونا را حائز اهمیت برشمردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: