کد خبر: ۸۴۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۳۷۰
رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری انتشار تجمع "میتینگ ماشین بازها در تبریز" خبر داد.

ماجرای میتینگ ماشین‌باز‌ها در تبریزبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری انتشار تجمع "میتینگ ماشین بازها در تبریز" خبر داد.

سرهنگ محسن محمودی در تشریح این موضوع، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا، خبری با موضوع "میتینگ ماشین بازها در تبریز" مورد رصد قرار گرفت؛ با توجه به این برهه زمانی و اعلام هشدار از سوی مسئولان در خصوص عدم تجمع به جهت شیوع ویروس کرونا، شناسایی عاملان این اقدام در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی تشریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با هماهنگی قضایی، دو نفر متهم اصلی به هویت ‌ای معلوم در تبریز دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی بیان کرد: از عموم شهروندان انتظار داریم به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در این برهه زمانی از تجمعات غیرضرور اجتناب کرده و جان خود و شهروندان را به خطر نیندازند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: