کد خبر: ۸۴۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۶
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان اینکه تا کنون ۱۷ نفر مددجو و چند نفر از پرستاران آسایشگاه خیریه کهریزک به کروناویروس مبتلا شده‌اند، در عین حال از کمک ۳ میلیاردی بنیاد مستضعفان به این مجموعه برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس خبر داد.

ابتلای ۱۷ مددجوی آسایشگاه کهریزک به کرونا / ممنوعیت پذیرش و ملاقات / قرنطینه پرسنلبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا صوفی نژاد، با بیان اینکه تا کنون ۱۷ نفر مددجو و چند نفر از پرستاران آسایشگاه خیریه کهریزک به کروناویروس مبتلا شده‌اند، گفت: این مجموعه حدود ۱۳۰۰ نیکوکار و حدود ۹۰۰ کارمند دارد که به هر حال به مجموعه رفت و آمد داشته‌اند. البته این آسایشگاه تا حد ممکن میزان رفت و آمدها را محدود کرده است. همچنین پذیرش، ترخیص، جابه‌جایی و ملاقات‌ها در این مجموعه ممنوع شده است و پرسنل نیز به شکل ۱۵ روزه قرنطینه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مستعضفان نیز با شرایط ایجاد شده طی تماسی با این آسایشگاه در جریان نیازها و شرایط قرار گرفت و کمک ۳ میلیاردی را به حساب این مجموعه واریز کرد تا صرف تهیه مواد ضدعفونی کننده، گان، مواد شوینده و... شود، اظهار کرد: از بین ۱۷ نفر مددجوی این آسایشگاه که به کروناویروس مبتلا شده‌اند نیز ۲ نفر تا کنون جان باخته‌اند و بقیه نیز در مجموعه قرنطینه شده‌اند که امیدواریم هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنند. این افراد در بخش جداگانه‌ای نگهداری می‌شوند تا بیماران در بخش‌ها پراکنده نباشند.

صوفی نژاد ادامه داد: آسایشگاه خیریه کهریزک ۱۷۵۰ سالمند، معلول جسمی حرکتی و بیماران ام اس را به صورت شبانه روزی نگهداری می‌کند، شاخص پذیرش برای این افراد بی کسی و فقر است. در حال حاضر جهان درگیر کروناویروس است اما به هر حال این بیماری بیشتر برای سالمندان عواقب وخیمی دارد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: همچنین محل استراحت و خوابگاهی نیز برای حضور ۱۵ روزه همکاران و پرسنل مجموعه پیش بینی شده است.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: