کد خبر: ۸۴۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
تعداد بازدید: ۹۱۸
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه گفت: به دستور آیت‌الله سعیدی، همه مستأجران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پرداخت اجاره بها در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ معاف شدند.

مستأجران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پرداخت اجاره بها معاف شدندبه گزارش خبرداغ ، هادی محمودنژاد از اهتمام آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) نسبت به حمایت از اقشار مختلف مردم در زمان بحران خبر داد و افزود: به دستور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، همه مستأجران آستان از پرداخت اجاره بها در ماه‌های اسفندماه ۹۸ و فروردین ماه ۹۹ معاف شده‌اند.

وی بیان کرد: بخشی از املاک و موقوفات شهر قم متعلق به حرم حضرت معصومه (س) است و این خبر موجب شادی خانواده‌های بسیاری شده است.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: در مکتب کریمه اهل‌بیت (ع) درس کرامت و بخشیدگی به پیروان این مکتب آموخته شده است و اکنون برخی از مردم ایران با نگاه به همین آموزه‌ها در گوشه و کنار این کشور اسلامی با هر راهکار و روشی در حال کمک به نیازمندان هستند که امیدواریم این کمک‌ها هر روز افزایش یابد.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: