کد خبر: ۸۴۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۵
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: تمام آرایشگاه‌های زنانه و مردانه این استان به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

آرایشگاه‌های زنانه و مردانه استان سمنان تا اطلاع بعدی تعطیل شدبه گزارش خبرداغ، سید مهدی برهانی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنا به دستور العمل ستاد مبارزه با کرونا تمام واحدهای اتحادیه آرایشگران مردانه و زنانه استان سمنان تا اطلاع بعدی تعطیل است و فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام می شود.

وی اظهار داشت: بر همین اساس هیچ یک از آرایشگاه‌های زنانه و مردانه حق فعالیت و نوبت‌دهی به مشتریان را ندارند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: بازرسان این اتاق در استان با رصد کامل تعطیلی آرایشگرهای زنانه و مردانه، با متخلفان به شدت برخورد می‌کند.

 

برهانی تاکید کرد: در صورت هرگونه ارائه خدمات و مشاهده فعالیت در آرایشگاه‌ها، توسط بازرسان اتاق اصناف، مغازه پلمب و مدیر واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

طبق آخرین آمار ارائه شده در روز شنبه، کل مبتلایان به کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۷۲۹ رسید، این تعداد در استان سمنان با ۴۷ نفر مبتلای جدید به ۴۰۹ نفر افزایش یافت.

ضدعفونی کردن شهرهای استان سمنان و حتی تعدادی از روستاها توسط نیروهای شهرداری، سپاه و گروه های مردمی از برنامه های مهمی است که این روزها شهروندان شاهد اجرای آن در مبارزه با کرونا هستند.

مدارس و دانشگاه های این استان نیز به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا پایان سال جاری تعطیل شده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: