کد خبر: ۸۴۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: پنج نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در شاهرود پس از طی مراحل درمان بهبودیافته و ترخیص شده‌اند.

۵ نفر مبتلا به ویروس کرونا در شاهرود بهبود یافتندبه گزارش خبرداغ ، رضا چمن عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 170 نفر به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مراجعه کرده‌اند که همگی این افراد دارای علائم عفونت‌های تنفسی بوده‌اند.

وی بیان کرد: 105 نفر از این افراد بستری شده‌اند که تاکنون هشت نفر از این تعداد آزمایش کرونای آن‌ها مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود عنوان کرد: از این هشت‌ نفری که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند پس از بستری و انجام مراحل درمان تعداد پنج نفر با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده‌اند.

چمن گفت: یک نفر از این هشت نفر فوت و 2 نفر دیگر نیز در حال طی کردن مراحل درمان هستند.

وی عنوان کرد: در صورت رعایت تمامی نکات بهداشتی و ایمنی هیچ‌گونه افزایشی را در تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را شاهد نخواهیم بود.

شست و شوی مرتب دست‌ها، استفاده کردن از مواد ضدعفونی‌کننده، رعایت نکات بهداشتی از جمله پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن و کاستن از رفت‌وآمد در محل‌های شلوغ و پرازدحام می‌تواند در کاهش شیوع ویروس کرونا بسیار مثمر ثمر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: