کد خبر: ۸۴۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۱۳۱

دعوت مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از ساكنان و گردشگران براي حضور گسترده در راهپيمايي يوم الله 22 بهمنبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،

بسم الله الرحمن الرحیم ؛ والفجر ولیال عشر

یوم الله ۲۲ بهمن یادمان حماسه پیروزی، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سر افراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن مشارکت داشته اند.

۲۲ بهمن امسال میعادگاه ملت ولایتمدار و صحنه تجلی شور و شعور ایرانیانی است که سردمدار آزاد اندیشی و آزادی‌خواهی در جهان هستند و توانستند با وجود طرح های خباثت آمیز اجانب و تحریم ها و محدودیت های بیشمار، با تکیه بر وحدت و استقامتی مثال زدنی به قله های رفیع علم و فن آوری و پیشرفت های عظیم اقتصادی، سیاسی و نظامی دست یابند.

اکنون که در آستانه فرا رسیدن این جشن بزرگ ملی  هستیم، ضمن تبریک سالروز پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و همچنین تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام (ره)، ازساکنان و گردشگران متعهد جزیره زیبای کیش دعوت می کنم تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نمایش اقتدار نظام اسلامی است شرکت کرده و با همدلی و هم آوایی، عزت و عظمت و اقتدار همیشگی خود را به نمایش گذاشته و به جهانیان ثابت کنند که هموطنان عزتمند ما همچنان حامی انقلاب و نظام اسلامی بوده و برای مقابله با استکبار جهانی و ایادی وابسته‌اش همواره در صحنه حاضرخواهند بود.

امید که همگی دست در دست هم برای اعتلای کشور و انقلاب تلاش کنیم

.

      غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: