کد خبر: ۸۴۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۲۲۳
رئیس دادگستری پیرانشهر از اعلام رضایت و بخشش محکوم به قصاص نفس پرونده قتل عمدی توسط اولیای دم با تلاش‌های دادستانی، واحد اجرای احکام کیفری و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پیرانشهر پس از چهار سال خبر داد.

گذشت اولیای دم از قصاص قاتل در شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالله آقایی رئیس دادگستری پیرانشهر از اعلام رضایت و بخشش محکوم به قصاص نفس پرونده قتل عمدی توسط اولیای دم با تلاش‌های دادستانی، واحد اجرای احکام کیفری و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پیرانشهر پس از چهار سال خبر داد و گفت: پس از چهار سال از وقوع قتل، اولیاء دم مقتول با حضور در شعبه اجرای احکام کیفری رضایت و گذشت خود از خون پسرشان را اعلام نمودند.

وی افزود: قتل مذکور در مهرماه سال ۱۳۹۴ و بر اثر یک درگیری لفظی در حوالی روستای جلدیان شهرستان پیرانشهر صورت گرفته بود و قاتل از آن زمان در زندان به سر می‌برد که حسب تلاش‌های مکرر دادستان پیرانشهر و واحد اجرای احکام کیفری و انجمن حمایت از زندانیان پیرانشهر سرانجام پس از چهار سال خانواده پیرانشهری از خون پسر خود گذشت و به قاتل فرزندشان حیاتی دوباره اعطا نمودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: