کد خبر: ۸۴۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۰۳
نوید محمدزاده و هوتن شکیبا از بازیگران موفق سینما و تئاتر ایران در جدیدترین تجربه کارگردانی آتیلا پسیانی به ایفای نقش می‌پردازند.

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا همبازی شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: نوید محمدزاده و هوتن شکیبا از بازیگران موفق سینما و تئاتر ایران در جدیدترین تجربه کارگردانی آتیلا پسیانی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا بازیگران هم نسلی هستند که در سینما و تئاتر ایران جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند. این ۲ بازیگر که پیش از این در نمایش‌های «ستوان اینیشمور» به کارگردانی حسن معجونی و «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی همبازی بودند، قرار است در نمایش «قهوه قجری» به کارگردانی آتیلا پسیانی به ایفای نقش بپردازند.

نمایش «قهوه قجری» با کارگردانی و طراحی آتیلا پسیانی قرار است بعد از برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود.

اصغر پیران، روح‌الله حق گوی لسان و نوید جهانزاده از دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: