کد خبر: ۸۳۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
تعداد بازدید: ۱۸۰
به دنبال حمله جنایتکارانه آمریکا به خودرو سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت ایشان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت شد، دارندگان و رانندگان وسائط نقلیه عمومی کیش بیانیه ای را صادر کردند.

بیانیه دارندگان و رانندگان وسائط نقلیه عمومی در واکنش به شهادت سردار سپهبد سلیمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به دنبال حمله نا جوانمردانه و جنایتکارانه آمریکا به خودرو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت ایشان و ابومهدی المهندس و یاران همراه جبهه مقاومت شد، دارندگان و رانندگان وسائط نقلیه عمومی جزیره کیش بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار علیه ایران سر افراز و مقتدر و به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران همراه، اثبات کننده خوی وحشی استکبار و سردمداران آمریکای جنایت پیشه است.

تلاش مذبوحانه ترامپ ابله علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، با استفاده از روش های مختلف مانند تحریم، تهدید و ترور قطعا بدون نتیجه بود.

ما به یاری خدا نابودی کامل دشمنان اسلام و ایران اسلامی، در برابر آنان بخصوص آمریکای جنایتکار ایستادگی خواهیم کرد.

انتقام خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان همراه ایشان را خواهیم ستاند.

آمریکا بداند که ملت عزیز ایران تا نابودی کامل تجاوز و منافع نا مشروع شان در جهان با او مبارزه خواهد نمود.

ما دارندگان و رانندگان وسائط نقلیه عمومی کیش، آمریکا را دشمن شماره یک بشریت و تروریست بالذات دولتی دانسته و ضمن محکوم نمودن آن، تنفر و انزجار خود را از سیاست های توسعه طلبانه و تجاوز کارانه دولت آمریکا و هم پیمان جعلی و نا مشروع او که هویتش را بعنوان یک دولت و کشور به رسمیت نمی شناسیم، اعلام داشته و با حفظ اتحاد و انسجام ملی، هر گونه دسیسه و زیاده خواهی آنان را، همراه با سایر ملت شریف ایران با جدیت پاسخگو خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: