کد خبر: ۸۳۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۱۷۱
رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس- کرج و لغزنده بودن این محور گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در این جاده الزامی است.

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس / پلیس: به همراه داشتن زنجیرچرخ الزامی استبه گزارش خبرداغ، رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز از لغزنده بودن محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: ترافیک جاده چالوس به سمت کرج، آزادراه کرج - تهران، از سمت پل ذوب آهن تا پل فردیس و از پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به ترافیک روان محور کندوان - هزارچم اظهار کرد: ترافیک از سد کرج تا گچسر نیمه سنگین و در مسیر بالعکس روان است؛ ترافیک در محور گچسر - کندوان نیمه سنگین و در مسیر بالعکس روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک از کرج تا پایانه شهید کلانتری نیمه سنگین است، اذعان کرد: گزارش های دریافتی نشان می دهد ترافیک جاده چالوس به سمت کرج نیز نیمه سنگین است. با توجه به لغزنده بودن محور کرج - چالوس رانندگان برای تردد در این محور حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: