کد خبر: ۸۳۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
تعداد بازدید: ۱۸۱
فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: یک سارق زن با ۱۰۳ فقره سرقت کیف‌ زنانه در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری یک سارق زن با ۱۰۳ فقره سرقتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز سه‌شنبه شب بیان کرد:در پی وقوع چند فقره سرقت کیف زنانه از مغازه ها،بانک ها و سالن های آرایش بانوان، توسط یک سارق حرفه‌ای زن،بررسی موضوع و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:ماموران کلانتری ۲۱ اهواز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت سارق و محل اختفای او را شناسایی و پس از دریافت مجوز قضایی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق زن، تعداد ۱۰۳ عدد انواع کیف دستی زنانه کشف و متهم ضمن شناسایی توسط ۹ نفر از مالباختگان به بیش از ۱۰۳ فقره سرقت کیف زنانه در نقاط مختلف شهر اهواز،اعتراف کرد.

وی همچنین از شهروندانی که به این شیوه از آنها سرقت شده درخواست کرد تا با مراجعه به کلانتری ۲۱ اهواز،واقع در منطقه عین دو نسبت به شناسایی و تحویل اموال خود اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: