کد خبر: ۸۳۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
تعداد بازدید: ۵۳۵
فال روزانه چهارشنبه 4 دی 1398

فال روزانه چهارشنبه 4 دی 1398متولد فروردین : درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش‌بینی شما می‌تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

متولد اردیبهشت : اگرچه شما می‌دانید که در عشق چه چیزی را جستجو می‌کنید، اما هنوز هم نیازهای خودتان را سرکوب می‌کنید. متولدین برج جدی به یاد داشته باشید که بین عشق ایده‌آل و استرسهایی که هنگام قرار گرفتن در یک رابطه دوستی واقعی به وجود می‌آید تفاوتی بسیار عظیم وجود دارد. لذت بردن با دوستانتان در چند روز آینده برای شما مناسب‌تر است. به گونه‌ای با خودتان رفتار کنید که می‌خواهید دوستانتان هم با شما اینگونه رفتارکنند..

متولد خرداد : برنامه ریزی اخیر شما ممکن است از بهترین نوع برنامه ها باشد، ‌اما هنوز کامل نیست. زمانیکه شرایط تغییر می‌کنند،‌ شما نیز باید خود را با آنها تطبیق دهید یا حداقل در برابر شان مقاومت نکنید. متاسفانه، ممکن است امروز سخت گیرانه بیندیشید و عدم تمایل تان برای اصلاح کردن روال کارتان می‌تواند شما را حتی از نزدیک ترین دوستان تان جدا کند. توجه کنید که دارد چه اتفاقی می‌افتد تا بتوانید هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهید، به جای اینکه به یک رویای پوچ و توخالی تکیه کنید.

متولد تیر : امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

متولد مرداد : امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است که چشم شما آن ها را می‌بینند. ممکن است دیگران آن ناامیدی و یأسی که شما از خودتان بابت حل و فصل استرس‌های درونی تان دارید به خود شما منعکس کنند. زمانیکه شما می‌بینید که وظایفی که در خانه یا محل کارتان دارید، تلاش می‌کنید تا انجام دهید.

متولد شهریور : امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.

متولد مهر : امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

متولد آبان : امروز حتی اگر شما کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینکه به فکر فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی که وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی کنید که از انجام دادنشان لذت ببرید.

متولد آذر : هنگامی که پلوتو از محدوده تاریکی خارج می‌شود، اتفاق مهمی نیز افتاده است که همچنان ادامه می‌یابد و شما را به دردسر می‌اندازد. مهم نیست که شما چگونه سعی می‌کنید از گفتن حقیقت اجتناب ورزید، شما باز هم با ترسهای قدیمی روبرو خواهید شد. اما نباید نگران باشید؛ برای اینکه فردا خورشید دوباره به نشانه شما بازمی‌گردد و منفی‌بینی که به زندگی شما سایه افکنده را پاک می‌کند.

متولد دی : درحالیکه شما به طور موقت از دعواها کناره گیری کرده اید، کشمکش‌های خانوادگی سر بر می‌آورند. باوجوداین کاملا واضح است که فشارهای پشت پرده هنوز در حال رشد هستند و دیر یا زود باید بهشان رسیدگی کنید. بهترین کار این است که به دنبال زمینه های مشترک باشید، بنابراین می‌توانید در مسائل دیگری که امکان صحبت کردن در موردشان در زمانهای دیگر هم امکان پذیر است به پیشرفت‌هایی نائل شوید.

متولد بهمن : اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی که خودتان می‌خواسته‌اید کار کرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت کردن می‌گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. شما مجبورید که به قولهایی که داده‌اید عمل کنید، اما خوشبختانه در حالیکه ونوس وارد نهمین خانه شما می‌شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح کردن پیدا کنید. همه توجه‌تان را صرف تفریح کردن نکنید، برای اینکه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید.

متولد اسفند : افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: