کد خبر: ۸۳۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۶
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: باند کلاهبرداری مجازی که با اغوا شهروندان برای خرید خودرو‌های خارجی، اقدام به ۹۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شدند.

خرید خودرو‌های خارجی شیوه جدید کلاهبرداریبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با موضوع خرید خودرو‌های خارجی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد فردی در فضای مجازی پس از جلب اعتماد مالباخته خود را کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی معرفی کرده و برای خرید خودرو‌های خارجی در کمترین زمان و بدون پرداخت هزینه گمرک از مالباخته مبالغی را اخاذی کرده است.

سرهنگ علیشاه افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی یکی از کلاهبرداران را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در شهر هشتگرد دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری بود، اما در مواجهه با مستندات و مالباخته به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره کلاهبرداری با همدستی ۳ نفر دیگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با بیان این که میزان کلاهبرداری این باند حرفه‌ای ۹۵۰ میلیون بوده است افزود: در ادامه کارآگاهان مخفیگاه همدستان متهم را در استان اردبیل شناسایی و با دریافت نیابت قضائی به آنجا اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: