کد خبر: ۸۳۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۷
کلیه مدارس و دانشگاههای ساوه و کلیه مدارس در استان قم فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

مدارس ساوه و قم تعطیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، کلیه مدارس و دانشگاههای ساوه و کلیه مدارس در استان قم فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

فرماندار ساوه گفت: کلیه مدارس و دانشگاههای ساوه فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

علی میرزایی اظهار کرد: به دلیل پایداری آلودگی هوا، مدارس شهرستان ساوه در تمامی مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی شهری و روستائی در شیفت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

وی با اشاره به افزایش شاخص آلایندگی هوای شهر ساوه بیان کرد: پایداری آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها برای تمامی گروه‌ها در شهرستان ساوه در شرایط ناسالم است و توصیه می‌شود که گروههای حساس از تردد غیرضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

فرماندار ساوه گفت: طبق اعلام مرکز پایش و کنترل کیفیت هوا در عصر امروز شاخص کیفیت هوا در ساوه از حد نرمال فراتر رفته است و هوای شهر ناسالم گزارش شده است.

وی بیان کرد: کلیه ادارات شهرستان ساوه بجز دستگاههای خدمات رسان نیز با یک ساعت و نیم تاخیر کار روزانه خود را آغاز خواهند کرد.

با توجه به پیشنهاد کمیته اضطرار آلودگی هوا و موافقت استاندار قم تمامی پیش دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس شهر قم در دوره‌های مختلف تحصیلی و در نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

لازم به ذکر است: دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های قم فردا تعطیل نیست.

همه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس شهر قم و همچنین بخش‌های سلفچگان و مرکزی امروز یکشنبه به علت آلودگی هوا تعطیل اعلام شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: